čtvrtek 25. srpna 2016

Kuře na paprice s chilli


Zdravím,

dneska jsem se rozhodla vařit kuře na paprice, a jelikož s přítelem milujeme pikantní jídla, přidáváme si do něj chilli. :)







Suroviny
  • kuře 
  • olej
  • (chilli papričky)
  • cibule
  • kuřecí vývar (voda) cca 800ml
  • bezlaktózová smetana 400ml
  • sůl, pepř
  • nové koření
  • bobkový list
  • paprika mletá lahůdková
  • (jíška / bezlepková jíška / bezlepková mouka a bezlaktózové máslo)
  • rýže nebo bezlepkové těstoviny jako příloha 





Příprava pokrmu
  • Na troše oleje osmahneme nakrájenou cibuli (případně i to chilli pokud chcete). 


  • Když je cibule dozlatova, poprášíme paprikou a zaliji vývarem. Množství vody nebo vývaru není tolik podstatné, můžeme nechat vyvařit nebo přilít. Vložíme vařit kuře, do košíčku přidám bobkový list s novým kořením. Osolím a opepřím. Většinou přisypávám ještě papriku.
  • Vaříme, dokud není kuře hotové. Poté ho vyjmeme ven, necháme chvíli vychladnout a pak obereme maso, které vrátíme do omáčky. Vyndáme i koření.

  •  Přidáme bezlaktózovou smetanu a vaříme, aby smetana zhoustla.

  • Omáčku ochutnáme, případně dosolíme nebo dopepříme. Posledním krokem je zahuštění. Dokud jsem nemusela omezit lepek, milovala jsem hotovou jíšku, ale ta nyní nepřichází v úvahu. Jedna možnost je použít hotovou jíšku bez lepku, ale ta se mi moc neosvědčila. Daleko lépe se mi pracuje s bezlepkovou moukou a bezlaktózovým máslem, prostě klasická domácí jíška. 

  • Jako přílohu podávám rýži nebo bezlepkové těstoviny.





Dobrou chuť! 




2 komentáře:

  1. To vypadá skvěle! Kuře na paprice mám moc ráda, ovšem takhle krásně to mé nikdy nevypadá :D

    GIVEAWAY O LUXUSNÍ NÁRAMKY | BLOND SITE

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji ti :) to bude možná tím množstvím mleté papriky. Přítel je maďar, tak musí mít papriky tuny :D tak má pěknou barvu :)

      Vymazat